[Epitesz-barkacs] Ötrétegű cső

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 28., K, 17:26:42 CET

vajk fekete wrote:
> pont hogy forro nitrogenben vagy argonban kellene megprobalni egetni,
> esetleg katalizatoron, es a keletkezo co2-t kimutatni.

Lehet, de azt hogy kellene?

> amugy szerintem telen egyszeruen alacsony a nyomas, mert mindenki fut
> mint allat, es a nagyobb aramlasi sebesseg miatt nagyobb a nyomaseses
> a csovon.

Ott, ahol nincs házi nyomáscsökkentő, ott érthető. Viszont már nagyon sok
helyen van ún. növelt kisnyomású hálózat, és minden fogyasztónak megvan a
maga nyomáscsökkentője, tehát innentől ez nem játszik.

Én persze úgy is gondolkodtam már ezügyben, hogy az egyes fogyaszó jóval
hidegebb vizet tesz fel forralni a hidegebb konyhában, és hát persze, hogy
tovább tart. Vagy csak simán pszichés a dolog, hidegebb helyen üldögélve
várni, hogy felforrjon a lé... :)