[Epitesz-barkacs] Mar zsaner

Beka beka63 at freemail.hu
2008. Okt. 28., K, 18:28:53 CET

Hello szepygab!

> Nem tudom, műszaki dolgok között van-e olyan,
> amit nem lehet kapni, kérdés hol és mennyiért?

Itten van e, ezt kerestem:
http://oldradio.tesla.hu/delete/ablak.jpg
Ez a fürdőszoba ablak két szárnya közé van csavarozva.
Alul a belső, felül a külső ablakszárny alja látszik.
Ha becsukom a belső ablakot, magától becsukja a külsőt is.
Ha meg kinyitom, nyitja a külsőt is.
Nincs benne semmi ördöngösség!
Nem is értették a boltokban, mit akarok én igazából...
Persze szerintem nem én vagyok a hülye,
hanem aki a kétszárnyas ablakot beszerelte
a kád mögé olyan magasra, hogy nem lehet elérni!

    Géza