[Epitesz-barkacs] dobozba tett... (volt vízfüggöny (volt Fw: dupla....)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 29., Sze, 18:31:39 CET

magus3 wrote:

> teszek rá 2 kis kereket, hogy a kb 70 kilós súlyával együtt is
> tologatható legyen
> ( 4 slag, és a villanyvezeték könnyebben bontható )

Biztos jó lesz így. Mármint, ha légtechnikailag a két egység külön van.
Különben ugyanonnan húzza a hőt az egyik, ahova tolja a másik, az össz
fűtés annyi lesz, amennyi a konnektorból jön. (Levegős esetben).

> a helyiségben így nem lesz meleg, de a növényzetnek mégis fagymentes
> lesz, (volna amiket át kellene teleltetni)
> a mai állapotban +10 +12 felett levegőből, +10 +12 alatt kútvízből
> (kritikus esetben pl. nappal légcsatornás és hideg éjszaka pedig
> vizelve )

Ha viszont a beltéri máshol van, nem működik így. Tényleg gondold át, hogy
ha levegősen működteted, ez a helyiség még most, a meleg időben is akár
fagypont alá mehet! Hacsaknem erőteljesen át tudod szellőztetni. Ezért
írtam, hogy a kifújt (hideg) levegőt ki kell direktben vezetni, és helyébe
bejön kintről az, ami van, most a meleg.

Ez egy nyilván kisebb helyiség, mint a fűtött teljes többi lakrész. Ennek
egyszerűen nincs annyi hőtartalma, ami amannak a fűtéséhez elég lenne. Ezt
kéne jól megérteni. (Persze ki is lehet próbálni, és csak simán
megtapasztalni.)