[Epitesz-barkacs] Fw: vízfüggöny (volt Fw: dupla falú mediterrán fóliasátor)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 29., Sze, 18:34:57 CET

magus3 wrote:
> ahol van pl. kt, patak, lehlt termlvz, frd leengedett
> langyos vize  (azaz termszeti adottsg) ott megy
>
> vzmves csapvzbl tuti, hogy nem

Dehogynem, csak drga. Egyik tlen rgebben beleesett a vzraaknba
valami nagyobb kdarab, s kinyitotta a leereszt golyscsapot, olyan
szerencstlenl esett. Arra rek haza (mttt, begipszelt karral), hogy
valami rohadtul gzlg. Amikor kzel rtem, lttam, hogy a vzra aknbl
jn a meleg vz. Na ezt nem rtettem piszkosul, aztn rjttem, hogy az a
kb 8-10 fok, ami onnan jtt, az abban a tlben melegnek szmtott, s
gzlgtt rendesen.

(Aztn a msik kezemmel elg sokat matattam az egyltaln nem nyugodt
vzfelsznen nem jl tltva, teht csak a vasrddal tapogatva, mire
sikerlt elzrni a vizet.)

Tovbbi informcik a(z) Epitesz levelezlistrl