[Epitesz-barkacs] Fw: vízfüggöny (volt Fw: dupla falú mediterrán fóliasátor)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 29., Sze, 18:34:57 CET

magus3 wrote:
> ahol van pl. kút, patak, lehült termálvíz, fürdõ leengedett
> langyos vize  (azaz természeti adottság) ott megy
>
> vízmûves csapvízbõl tuti, hogy nem

Dehogynem, csak drága. Egyik télen régebben beleesett a vízóraaknába
valami nagyobb kõdarab, és kinyitotta a leeresztõ golyóscsapot, olyan
szerencsétlenül esett. Arra érek haza (mûtött, begipszelt karral), hogy
valami rohadtul gõzölög. Amikor közel értem, láttam, hogy a vízóra aknából
jön a meleg víz. Na ezt nem értettem piszkosul, aztán rájöttem, hogy az a
kb 8-10 fok, ami onnan jött, az abban a télben melegnek számított, és
gõzölgött rendesen.

(Aztán a másik kezemmel elég sokat matattam az egyáltalán nem nyugodt
vízfelszínen nem jól átlátva, tehát csak a vasrúddal tapogatva, mire
sikerült elzárni a vizet.)