[Epitesz-barkacs] góliátelemes tűzgyújtás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 30., Cs, 12:18:16 CET

Hofferek Attila wrote:

> Akkor teszek a (z immár 190 kilós, a különböző túlélőműsoroknak hála)
> túlélőcsomagomba góliát elemet meg egy trabant trafót is. :-)

De legalább ehető legyen! :-)

Tényleg, ha már tűzgyújtás. Feltölthető piezo gyújtós öngyújtót lehet
kapni? (Mármint gázzal feltölthetőt). Azt se tudom, hol keressem.
Dohányosok?

(Ez a góliát elem és induktivitás témájról jutott eszembe. Szerintem
ekkora tömegű feltöltött öngyújtó egy életen át kiszolgálja a tulajdonosát
mostoha körülmények között. Ha meg csak 1, max 2 ilyen öngyújtója van, meg
egy kis feltöltőpalackja, akkor több generációra is elég lehet. Főleg, ha
rendeltetészerűen használják: saját magukat gyújtják fel vele. :-) )

Nekem meg gázpákához, gázlánghoz kéne. Ezek feltöltését már sikerült
megoldani nagy pb palackból is.