[Epitesz-barkacs] Fw: góliátelemes tűzgyújtá s

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Okt. 30., Cs, 12:43:40 CET

vízszerelős boltokban (meg horgász, meg túrista boltokban is)
olyan gázos szerkentyűket láttam, amihez (k..a drága) vékony (talán)
alulemezból készített egyszerkilukasztódó gázpalackot

ha már beleszúrtad ezt a kivezetést, és a tömítése mellett
nem fúj ki, akkor a gázcsapján keresztül újratöltheted

én vízszerelős boltban rézcsőforrasztáshoz vettem forrasztólámpát,
( aminek a fogójában lett volna helye egy piezónak is )