[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: góliátelemes tűzgyújtá s

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 30., Cs, 18:02:04 CET

magus3 wrote:
> annyi kínai mütyür kapható, nem csoda, hogy nem
> ismerünk mindent :-)

Á, nem ez az oka, hanem mivel öngyújtóról van szó, amit dohányosok
használnak (erre kérdeztem elsőre), egyszerűen nem figyeltem a témára, nem
vettem észre, hogy hol kapható, ezért kérdeztem. Aztán jöttek az ötletek.
Van nekem pár darab, vetettem családtaggal :-), de egyik szarabb, mint a
másik. Egy elfogadható van, ami piezos, de nem utántölthető. Pedig van az
alján valami olyasmi, mintha az lenne, de ott csak egy fixen bepréselt kis
golyó volt. Ezt benyomtam valamivel, most aztán már végképp nem tölthető.