[Epitesz-barkacs] Fw: ezt a fajta motortekercset hogyan tudom....

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Okt. 30., Cs, 20:45:06 CET

Szia!

amilyen nekem van, azon sem láttam ilyen fecskefarkast, annyira
"egybenlevőnek" tűnik, hogy nem találtam rajta a "szétüthetőséget"

no, majd holnap kalapáccsal megkocogtatom

********
> 1) ezt a fajta motortekercset hogyan tudom kibontani a vastestből?
> (pl. tekercselni szeretném)

Az ábra szerint a tekercset hordó vas két fél-fecskefarkas csappal (ha
már építész lista :-) van kötve a nagyobbik félhez. Valóságban is
hasonló kell legyen, esetleg összeragasztotta az impregnálólakk. Szét
kell ütni, ha lehet. Van ilyen motorom, de azon ezt nem figyeltem meg.

szia: Balázs