[Epitesz-barkacs] Fw: lángész ( ingenium ) előfűtésű fénycső????

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Okt. 31., P, 09:19:49 CET

köszi,

az " ingenium + fénycső " csak 1 értelmes találatott hozott
(amit a levélben jeleztem) ezért érdeklődést váltott ki nálam :-)

látszik, hogy a hagyományos módnál is  +600 és -600 van egyidejűleg,
azaz (az én laikus elgondolásom szerint)  1200Voltos impulzusokat nyomatnak

a sima PC tápokban 600Volt  (+300 és -300) (jó, tudom, hogy kb 314V)
rendelkezésre
áll jelenleg is, ezt primer oldalon megduplázva egy PC táp kibírná?
(olcsó PC hulladék volna orrvérzésig társadalmi szinten is)