[Epitesz-barkacs] menetes szar falba

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Okt. 31., P, 13:00:45 CET

Hofferek Attila wrote:

> Van olyan cucc, aminek az egyik vege facsavar, a masik meg metrikus,
> kozepen mg villaskulccsal be tudod hajtani.

Igen, jellemzően a bojlercsavarok, de van hosszabb is. M12-es menettel, de
min. M10-zel, és egyik sem éri át a 10 centi hungarocellt. Vagy ma már van
ilyen is?

Persze az is járható út (én meg tudnám biztosan csinálni), hogy egy ilyen
facsavaros akármit bármilyen menetes szárral megtoldok. Fő, hogy a menet
és a hegesztés kibírja a behajtás nyomatékát.