[Epitesz-barkacs] nagyon zajos szivattyú

SirLeslie sirleslie.gm at gmail.com
2008. Okt. 31., P, 16:52:58 CET

magus3 wrote:
> ez a "vibrációs" csodamasina akkor kelt istentelen zajt,
> amikor az  E vasmagos "állórész"-hez hozzácsapódik az
> I magos mozgórész, ami a gumimembránt rángatja
>
> "csendesítés lenne-e" ha pl egy vékony gumilemezt ragasztanék
> az EI mag zajos találkozására? ( azaz hogy reagál a tekercs akkor, ha
> az E és I mag között lenne egy pl 2mm-es gumilemez, ami akadályozná
> a "két magrész" találkozását?)
Hézagoló aátétet kell csak betenni, hogy ne érje el a vasat.
Ha szétszeded és lefotózod, akkor megmutatom hova ;-) régesrég még
tudtam, hogy mekkora távolságnak kell lennie alapállapotban... csak elég
vékony alátétet kellenének, pár tized vastag.
A "rezgő tér" részébe kell berakni, a mozgó részt teljesen szét kell
szedni és lehúzni mindent... nnnaaaa, oda kell hézagolni.

Laci