[Epitesz-barkacs] Fw: menetes szar falba

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Okt. 31., P, 18:02:20 CET

Moczik Gabor  <pm_levlista at progzmaster.hu> 2008.10.31. 18:25:42 +1h-kor írta:

> Ezt hívják mindkét végén belső menetes távtartónak, elsősorban nem csavar
> hosszabbítására való.

örülök, hogy Te ezt tudod, de ezt egy csavarboltosnak is illene tudnia, mert ezt a
távtartót szinte mindegyik csavarboltban lehet kapni, és én pl egy olyan csőszerelő vegyes
boltban is megtalálom itt a faluban (sőt a barkácsboldban is), ahol csak néhány méretfajta
van M8-ból tartanak

> De ezzel az erővel létezik KB-s távtartó is...

köszi az ötletet

én szerencsére elég jól le tudom rajzolni, mint elmondani, amit keresek,
de a szakboltosok nagy része (tisztelet a kivételnek) nem ismeri a saját boltjában
árult dolgokat