[Epitesz-barkacs] fókuszált (nap)fény továbbvezetése

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 1., H, 09:01:52 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy kb 10cm krómacél gégecső nagyságrendileg milyen árban van?

Tőlem kérdezted, de én bizony közelítőleg se tudom.
Viszont tudok olyan céget, ami a koracél tárgyakat tükrösre tudja
polírozni elektrokémiai módszerekkel. Hogy aztán ez egy hosszú csőben is
lehetséges-e náluk, azt nem tudom. Mert itt ugye akkor a csőbe be kéne
dugni a katódot, az meg nem könnyű, ha hosszú a cső.

És a másik, hogy a gégecsőben szerintem akkor is el fog a fény "akadni",
ha tükörfényes belül. De ne legyen igazam.