[Epitesz-barkacs] kutfuras

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Sze. 1., H, 14:10:07 CEST

vajk fekete írta:
> jo a kerdes!!!
>
> sajat asatasaim alapjan (csatornacso beasas) 2-2.5m melyen van egy durva
> agyagreteg. csakanyt kivant. a kut nyilvan ez ala menne, de egyebkent a
> klasszik 8-10m melyre lefurunk es locsolunk vele stilusu lenne.

En itt Balatonfoldvaron elvetettem a locsolasi celu kutfurast, amennyibe
az kerul mindenfele atyauristen vizjogi, meg ivovizbazis hasznalati
engedellyel, meg a kuton a vizoraval, annyiert 25 evig locsolok
vezetekes vizbol. A fekete furast nem vallaltam, van egy mindent lato es
haladektalanul jelento tanyersapkalenyomatos ven komcsi a szomszedban :-)