[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 2., K, 17:53:02 CEST

SirLeslie wrote:

> :-) nagy futás lenne...

Nem biztos. Ha tényleg kettős a tartály, és van egy vákuum"réteg", akkor
ahogy a flex beérne, száguldozna befelé a levegő, aztán deres lenne
villámgyorsan az egész tartály... na innentől kéne futni, mert ahogy
melegszik a nitrogén, úgy nő a nyomás, és nem biztos, hogy a belső tartály
kibírná a meleg folyékony nitrogént. Aztán lehet, hogy van lefúvószelep
olyan áteresztőképességgel, ami megfelel a belső hőfelvételnek ilyen
esetre. Tán nem is lehet másképp, hiszen ezeket emberek közelébe
telepítik, és ha ez valami robbanásveszélyes dolog lenne, akkor néha
hatalmas balesetek lennének.

> Egyszer én is néztem pár percig: pillanatok alatt lederesedett az
> áttöltő cső fémszövetes külseje.

Igen, meg amúgy is állandóan le van ott alul valami deresedve, ha jön
belőle a nafta.