[Epitesz-barkacs] szétszedéses kültéri?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 6., Szo, 18:50:18 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.06. 17:07:45 +2h-kor írta:

> Jó az, ha szétnézel benne. Gondolom ugyanaz a kondiféleség van benne, mint
> minden klímában szinte, 3 kivezetés, a főkondi 35-50 uF közötti, a másik
> része meg valahol 0,9...1,5 uF között van, a ventillátoré. Ezek sajna nem
> valami hosszú életűek, a nagyobb kondi száll el könnyen. De a boltban vett
> kondival kiváltható, az 1uF-osat is persze ilyenkor egy másféle, magában
> álló kondival kell kiváltani. Nálam már 2 vagy 3 ki van váltva így.

köszi, tartalékolni fogok valamit

(15-20 évvel ezelőtt 4,2mikrós kibontott fénycsőkondikból raktam össze 42mikrót
amikor egy 3 fázisú 380 -as motort 1 fázisú 230V-os hálózatról kellett működtetni  )

> Most mi is a célod? A most következő télen már beüzemelnéd?

sőt már mihamarabb, mert vízmelegítéshez is kellene
(egy 160-as pvc csatornacsőből  belső 150, 70centis darab kb 12literes)
és 7m lett a 10-es rézcsőből a spirál,  mint hőcserélő