[Epitesz-barkacs] WestEnd vízesése?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 7., V, 10:54:26 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> ha a kútvíz +8 - +12 celsiusos lenne, és +3 celsiusra hűlve lenne
> elvezetve és
> "csurgatva" tudna jobban leadni "meleget",
> akkor
> kb 1-2 méterről (szobaszökőkút gyanánt) visszaforgatva
> zubogna mint egy vízesés, és az alsó medence aljából
> pl. csak a +3-ra visszahült vizet engedné el, és pl. +3,5-nél
> már elzárná a leeresztőszelepet

így is lehet, de zsebbe vágó dolog, hogy milyen vizet eresztesz ki. Ha a
víz bőséggel áll rendelkezésre (kiderül majd), akkor lehet, hogy a jobb
cop érdekében lehet a visszaeresztett víz melegebb is.

Menstruáltam valamit, hogy hogyan lehetne kevés alkatrésszel a vizen is
spórolni, de le kell rajzolnom, majd jövök vele.