[Epitesz-barkacs] akkus csavarhúzón a fúróhegy embléma?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 7., V, 11:21:31 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> ha az akkus csavarhúzón a "fúróhegy" emblémára teherem
> látszólag ugyanolyan fordulaton forog, mintha a beállítón
> 1 - 15 fokozatban pörögne, de akkor mi a plusztudása?

A többi fokozatban különféle nyomatékoknál leáll a tokmány egy racsnis
szerkezet segítségével. Tehát, ha csavart hajtasz be, és beér, és jól
állítod be a nyomatékot, akkor sorozatban hajthatsz be csavarokat úgy,
hogy egy se lesz megszakítva, meg nem kell kiugorjon a bit a csavarból, ha
nem hatlapfejről van szó. Én nagyon gyakran használom ilyen funkcióban.