[Epitesz-barkacs] a klíma terhelésében áramfelvétel eltérés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 9., K, 14:33:52 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.09. 09:47:31 +2h-kor írta:

> Ezek nem tudom, miféle számok, én gyanítom, hogy tévedés van a dologban,
> bár nem ismerem az akai klíma lelkivilágát.

ezek a gyári katalógus adatai, ha ők hazudnak, akkor most én is

> Először is itt semmi nem fix.
> Másodszor a teljesítmény - ahogy Vajk is írta - függ a kompresszor
> terhelésétől.

no, ebben kívánok motorleégés előtt beleszólni :-(

inkább én jelöljem ki az alacsonyabb végpontot, mint a motor belsejében
levő hőkioldó kapcsolja ki a ketyerét, mert hajlamos vagyok a motort kihasználni

> [...]
> hidegebb, mint a fűtő oldala, de a kompresszor szívóoldalán is elég meleg
> van, ezért a fix lökettérfogat miatt marhára megnőhet az anyagáram (a
> melegebb, tehát nagyobb nyomású gázból több fér egy löketre), és úgy megnő
> a kompresszor teljesítménye, hogy nem is bírja sokáig. Én csak percekig
> néztem, és megnőtt valami 2kW-ra a felvett áram, és tutira veszem, hogy
> 6kW-nál is jóval több volt a leadott hő, a csöveket nem lehetett megfogni,
> burkolat nem volt a szerkezeten, és iszonyat módon ontotta a hőt.
>
> Tényleg, miért is akarod mérni az áramot, teljesíményt?

amit fentebb is írtad, hogy az 1kW-os akár 2kW-osra ment fel

szóval inkább én jelöljem ki az alacsonyabb végpontot, mint a motor belsejében
levő hőkioldó kapcsolja ki a ketyerét

> Ha fogyasztásilag,
> akkor inkább egy pluszos vagy conrados fogyasztásmérőt raknék elé. Azon is

az lesz a valamelyik következő beszerzés