[Epitesz-barkacs] kis beton problema

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 10., Sze, 06:57:44 CEST

On 10 Sep 2008 at 0:32, Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> figyeltem a m~ngyantás gondolatot, de ott is pormentesíteni kell, meg
> átitatni alapozóval, hogy tapadni tudjon
Portalanítani minden javítás előtt kell. Többnyire a tapadóhíd
sem hagyható el, különben egyben kijön a réginél sokkal jobb
minőségű javító anyag.
Van sok cégnek kimondottan beton javításra való anyaga. PL. a
SIKA kínál Sikarepair néven valamit. Az Éberhadtnál elvileg
megrendelhető. Kilója 250-300 Ft + sarc. Gondolom legalább 25 kg-
os zsákban van és az alapozója is min 5 kg-os kannában.
Estleg egy padloponos kiegyenlítés és rá egy laminált padló?
Szerintem egy profi javítóanyag árából az is megvan.

üdv

szepygab