[Epitesz-barkacs] klíma és áramkimaradás?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 10., Sze, 08:55:54 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> a távirányítóról "felprogramozott" klíma beltéri egy áramkimaradás
> (pl  1 sec után, vagy szerelés miatt áramtalanítani kell)
> mennyire felejti el a beállításokat?

Semennyire. Hosszabb, akár hónapokig tartó kikapcsolás után is tudja, mi
volt az előző beállítás. Tehát visszadugod a konnektorba, ott folytatja,
ahol abbahagyta - pár perc várakozás után persze. A várakozás azért van,
mert egyet nem tud: hogy a szünet mennyi ideig tartott. A szünet elég
arra, hogy a kikapcsolás utáni nyomások mintegy leeresszenek,
kiegyenlítődjenek, és a szerkezet normálisan el tudjon indulni.

Azt nem próbáltam, hogy ha az elemet hosszabb ideig kiveszem a
távirányítóból, mennyire felejt maga a távirányító. Na de most kipróbálom:

Néhány másodpercig nem felejt, biztos van benne valami kondi. Ha az is
kisül, akkor teljesen elfelejt mindent. Kikapcsolt állapotban is. Pl 15
másodperc elég, hogy felejtsen.