[Epitesz-barkacs] klíma és áramkimaradás?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 10., Sze, 12:20:36 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.10. 11:40:03 +2h-kor írta:

> Mágus Bérprogram Demo  wrote:
>
> Kérdésem volna:
> Helyből átalakítottad, beraktad a plusz csőrugót, vagy először az eredeti
> állapotában próbálod összerakni, kipróbálni?

beraktam a csőrugót első nekifutásból

azt írta a leírásuk, hogy gyári, eredeti adag szaft 5 méter távolságra elegendő

nálam ezt 8m 10-es cső és 1m 6-os cső  beépítését jelenti

így a gépnek az eredeti, gyárilag kalibrált csőhosszat kell érzékrelnie

amíg a víztartályt nem töltöm fel vízzel, csak levegő van a csőrugó körül
(szerintem) a meleg szaft akár el tudna gyorsan a beltéribe jutni, mintha nem
buzeráltam volna