[Epitesz-barkacs] klíma feltöltés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 10., Sze, 15:43:41 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.10. 13:28:04 +2h-kor írta:

> Kíváncsian várom a fejleményeket! :-)

14:20 -kor  :  hát izgalmasnak tűnik :-(
15:00 -kor  :  már a ventik elindultak, de a kompr még nem akar
15:30 -kor  :  már a beltéri fúj meleget

részletekben:
************
megtaláltam a korábbi leírásodat,

kinyitva a vékony cső imbuszkulcsos csavarját, olyan hangot hallat, mintha
(a pbgáz nyomáscsökkentőjén) a szabadba menne a gáz

ez a "nyomás alá helyeződés" lassúnak tűnt, elzártam

közben többedszer elolvasva ennek nagyon gyorsan kell(ene)
bekövetkezni

Hát rá is jöttem az okára, a kültéri 10-es csöve nem volt eléggé
meghúzva, ráhúztam, ekkor már a cső belsejében voltak hangok,
majd megint szelelt, ekkor megint lazult egy picit, megint ráhúztam,
sikerült jó feszesre állítani :-)

amikor már ilyen csodálatosan jó volt, akkor tényleg azonnal
nyomás alá helyeződött :-)

a víztartály feltöltése nélkül a beltéri nyomja a meleget, de 5 perc múlva kikapcsolt :-(
(23celsius a komyhában, 30 celsiusra állítottam, de 25 celsiusnál kapcsolt ki)

15:40 -kor most lesz majd a víztartály töltése