[Epitesz-barkacs] kis beton problema

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 10., Sze, 19:29:01 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Nem, de azért nem kocsma az a fogorvos, hogy ott töltsem az időm
> :-)

Na látod, én meg azt nem kedvelem. Leginkább a cigarettafüst miatt.

> Elment otthonról a fogorvosod és ottfelejtett a székben?

:-)) Nem, de volt idő, amikor várni kellett, hogy valami megszilárduljon,
és épp jó álmos voltam...

De volt gyerekkoromban is ilyen, mert valamiért az ottani főorvoshoz
kerültem, aki már elég idős volt, és marha lazára vette a munkatempót.
Megcsinált valami apróságot, aztán leült újságot olvasni. Soha senki nem
zavarta. A másik szobában dolgoztak vagy hárman, és az sztk váró ott tömve
volt, itt meg csak azok, akik valami rejtélyes válogatás alapján a
főorvoshoz kerültek. Egy natúr fogtömés is megvolt akár 3/4 óra is. Hát
persze, hogy elálmosodik az ember. :-) Néha tátott szájjal kellett
ücsörögni sokat, másnap izomlázas lett vmelyik izom, ami a száj kinyitását
végzi. :-) Na ekkor nem aludtam el, mert volt, hogy már csaltam, és már
félig be volt csukva a szám. Egyszerűen képtelenség még negyedórán át is
tök tátva tartani az embernek a száját.