[Epitesz-barkacs] klíma feltöltés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 10., Sze, 19:32:56 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> biztosan a gyakorlatlanságom okozza
>
> a perem akkora, ami belefér a hollandiba, a szakszerszámmal
> peremeztem, ezek a részek jók, csak a nyomaték, az elkenődés
> hiányzott, azaz bennem van még a hiba,

Ez csak egy kis gyakorlatlanság, de ha ezt egyszer megérzed, onnantól
mindig jó lesz.

Más csavarok meghúzásánál is jó, ha ezt érzékeli az ember. Én már annyit
csináltam, hogy külön érzem, hogy mikor lapul le az alátét, és mikor
deformálódik mondjuk a réz a csavar alatt, és mikor kenődik már maga a
csavar az anyában.

(Persze vannak nagyobb szilárdságú és méretű csavarok, ott más az ábra
kicsit, nem elég az erőm sokszor. Na de ilyenkor jön a légkulcs. Tudod, az
a kulcs, ami levegőből van készítve. :-) ) Na ezzel még az M20-as csavart
is tisztességesen meg lehet tépni anélkül, hogy elszakadna. De M12-nél már
vigyázni kell, mert ha az ember kicsit tovább tartja, simán elszakad a
8.8-as anyagú csavar menete is.)