[Epitesz-barkacs] Zsaluzas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 10., Sze, 20:31:55 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Szép munka, köszi a képet.

sajna csúsznak vele - a kiíráshoz képest, de így le tudtam fotózni.
Van képem arról az állapotról is, amikor még csak a vasak voltak benne a
fő tartó részen, de az mobillal készült, elég vacak. Azt a vaserdőt,
hááát!
Amit most lehet látni, az oldalzsaluzást, az külön készült, amikor már a
fő tartórész ki volt öntve.

> Nem gondoltam, hogy még csinálnak monolit beton hidat. Szinte4
> biztos voltam benne, hogy átdobálnak a patak fölött valami
> előregyártott gerendákat.

Biztos úgy is ment volna, de lehet, hogy így volt olcsóbb. Nekem úgy
tűnik, hogy két mozdony súlyát is kibírná, nemhogy két buszt. :-) Iszonyú
keresztmetszetek vannak benne.

Most már a rávezető útszakaszokkal is foglalkoznak, szóval már nem lehet
messze az átadása.