[Epitesz-barkacs] Fw: Zsaluzas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 11., Cs, 17:54:03 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Közelebbi példaképp, a posványos lakótelepi tavacska is a patak
> felduzzasztásával jött létre.

Melyik az a posványos lakótelepi tavacska? Netán az, ami lent van a 70-es
út mellett?

Az lényeges különbség, hogy a vadása patakja elég meredeken lejtő völgyben
haladt, szóval ott a tó mélysége a duzzasztónál van vagy 20m. Fürdeni a
felső végén szabad (de persze én ezt marhára nem vettem figyelembe. :-) ).
Jó, azért a horgászokat nem zavartam. Az alsó, mély részen inkább ezek,
meg egyéb csónakos mókák lehetnek. (Volt mindez a 80-as években, kíváncsi
lennék, ma mi az ábra ott.)