[Epitesz-barkacs] kis beton problema

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2008. Sze. 10., Sze, 16:12:06 CEST

> A padlopon kibírja a görgő okozta gyűrődést? Vagy mivel lehetne ezt
> gyorsan javítani? A felülethiány kb 1 liter lehet összesen. Vödör műgyanta
> nem játszik. Ötletek?

Csemperagasztó? Nálam spéci keményebb és szívósabb, mint a padlopon alatta
:-(

Két kilót már lehet kapni. Rugalmasabbá is lehet tenni egy kis diszperziós
ragasztóval, de ez nem tudom, hogy a kopásállóságot javítja vagy rontja.
Mindenesetre én vettem olyan ragasztót már, amit könyvkötésre és
cementjavításra javasolnak (Duvilax BD-20)

Palasik Sándor