[Epitesz-barkacs] Fw: Zsaluzas

Topybear topybear at chello.hu
2008. Sze. 12., P, 08:59:02 CEST

jhidvegi wrote:

> Melyik az a posványos lakótelepi tavacska? Netán az, ami lent van a
> 70-es út mellett?
>
> Az lényeges különbség, hogy a vadása patakja elég meredeken lejtő
> völgyben haladt, szóval ott a tó mélysége a duzzasztónál van vagy 20m.
> Fürdeni a felső végén szabad (de persze én ezt marhára nem vettem
> figyelembe. :-) ). Jó, azért a horgászokat nem zavartam. Az alsó, mély
> részen inkább ezek, meg egyéb csónakos mókák lehetnek. (Volt mindez a
> 80-as években, kíváncsi lennék, ma mi az ábra ott.)

Érdekesség, hogy mi mindent lehet:
Nejem most volt valami konferencián Münchenben. Kollégája valami perverz
darab :D, hajnali ötkor felkelt és elment futni. Reggelinél mesélte
neki, hogy egy csomó szörfdeszkás embert látott a parkban. Nejem azt
hitte, hogy szórakozik vele. :) Ebédnél kiszaladtak megnézni, hogy mi is
az igazság. Tényleg szörföznek a város közepén! :D Az Isar-on
kialakítottak olyan helyet, ahol visszabukik a víz (gondolom valami elég
magas fenékküszöb lehet) és lehet rajta szörfözni. Korrekten
megcsinálták a partot is, hogy a szörfösök egyszerűen tudjanak vízre
szállni meg kijönnni. A reptéri transzfer sofőrje mesélte nekik (aki
egyszercsak rájuk köszönt, hogy "jó napot kívánok!", mint kiderült
magyar, oda nősült a hetvenes években), hogy több ilyen hely is van a
folyón. Ez mekkora ötlet! :)

Találtam videókat is:
<http://videa.hu/videok/sport/szorfoles-munchen-belvarosaban-eisbach-szorf-skL1BhWw2hpvx1W3>
<http://videa.hu/videok/sport/szorf-munchen-belvarosaban-ii.-eisbach-surf-szorfoles-L0khZcnpmRbQ8Rgx>