[Epitesz-barkacs] eresz-teto-folia

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 12., P, 11:17:06 CEST

Rákerestem a neten a "kézi vakológép"-re, nem volt találat. Vakológépet
találtam milliós nagyságrendben, képet is róla, hát az tényleg egy elég
komoly szerkezet.

Kézi földmunkagépet se nagyon lehet biztos találni, de ha arra a szóra
keresek rá, hogy lapát :-), biztos jön több találat is.

Nem lehet tehát, hogy a kézi vakológépet úgy hívják, hogy fándli? :-) Meg
hát vödör. :-) Csak ez olyan snassz, mint pl a takarítónő, ami helyett, ha
rákérdeznek, hogy mi a foglalkozása, inkább aszongya, hogy szívógépkezelő.
(Porszívógépkezelő. :-) )

És ez nem jelenti a szakma degradálását, mert az a fogalom már, hogy
takarító (nő nélkül) tényleg elég komoly szakmává vált, sokféle géppel,
eszközzel, vegyianyaggal dolgoznak, és jobb helyeken rendszeres
továbbképzéseket is kapnak.