[Epitesz-barkacs] ELVIRA lekerdezese

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 13., Szo, 14:44:27 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.13. 11:58:40 +2h-kor írta:

> Ezért egészséges. :) Nem igazán gúnyból akartam írni, csak ez egy
> megállapítás. A szarkazmus persze benne van, mert kidobod a fürdővízzel a
> gyereket is.

:-)

> Én pl nagyon számítógéptávoli vagyok olyan értelemben, hogy amiket leírsz,
> azokhoz a dolgokhoz sem értek, és sosem bukkantam volna rá arra a trieszti
> szerverre sem.

nem vagyunk egyformák

> Viszont így kénytelen vagyok megbízni a szakemberekben, akiknek fizetek.
> Elvárom, hogy a fizetős win a frissítéseivel, és a fizetős vírusirtó a még
> sokkal gyakoribb frissítéseivel megvédjenek a szemétségek ellen. Eddig
> (éveken át) bejött. És hozzáférek a weboldalakhoz is.

nyilvánvaló, a BSA szempontjából (mint cég) kénytelen is vagy fizetni érte

> Ami a Te stratégiád, az is műxik, ha az ember rohadtul ért hozzá, és
> mindig pontosan tudja, hogy mikor mit kell, nem kell letiltani, belelát a
> folyamatokba... de ha ez nem így van, akkor még egy szaros elvirát se tud
> megnézni. Ezért én nem tartom jónak ezt a mindent tiltunk stratégiát.

nekem is BSA szempontok miatt van, ami van (csak már XP-re meg hardverre
való rááldozásra nem jutott ) és nem véletlen, hogy hekkelt XP-t nem rakok fel

> megnézésében. Mintha olvastam volna, hogy egyes fontos helyek nincsenek
> linuxra megcsinálva, de nem tudom igazán, lehet, hogy tévedek. Pl a
> kormányzati meg apehes és más efféle portálok, abev, ebev, tehát
> ügyfélkapu meg ilyenek nem tudom, hogy mennek-e linux alatt. (Majd
> rákérdezek egy ismerős srácra, aki könyvelő, és ha jól emléxem, linux alól
> nyomul, de lehet, hogy néha kénytelen áttérni win-re, majd kiderül, ha
> megmondja. :-) )

az apeh általi linuxos igencsak játékszernek tűnik, mert a háttérben
M$ érdeke és államérdek van :-(

> Ez milyen hatóság volt?

nem véletlenül nem nevezem meg, mindenkinek jobb, ha nem piszkálom

> Én meg úgy vagyok vele, hogy nem ringatom magam abban a tévhitben, hogy a
> hatóság elől bármi lényeges adatomat, infómat is el tudnám titkolni. Ha
> akarnak, akármikor idejöhetnének, és kivégezhetnének, nyomtalanul
> eltüntethetnének... mi értelme van, hogy bármit erőködjek. Etekintetben
> szerintem a legjobb módszer: belevegyülni a szürkeségbe. Hasonló vagyok a
> többi 10 millóhoz, 6 milliárdhoz, nem lógok ki rengeteg szempontból, és

mindaddig, amíg nagyon rá nem tolnak a fejemre, addig én is,
de ha számomra életveszélyesek (pl. gyógyszerügyben), akkor
a rossz földi pásztorokba (mert a (kis)királyaink is szeretnek Isten áldására
hivatkozni) csak belerúgok