[Epitesz-barkacs] térfogatmérő egység

Moczik Gabor pm-01 at progzmaster.hu
2008. Sze. 14., V, 11:16:24 CEST

Mágus Bérprogram Demo wrote:
> 2) a közepén pörgőt mivel lehetne mágneses vagy fényes alulakkal lefesteni?
>   mágneseség esetén pl. tekercses megoldással?,
>   fényes alulakk esetén pl. CDolvasóból kinyert lézer kívülről "beviágíthatna"
>  a pörgőre, (PCbontóban ehhez se lenne nehéz hozzájutni)
>  csak a visszaverődő szaggatott fényt hogyan lehetne kívülrő érzékelni?

Középen eleve egy mágnes forog, én csináltam egy átalakított vízórát, amiben
egy HALL szenzor van a középső tengelyhez közel, frankón adja az impulzusokat.
A mutatós részek megmaradtak benne, csak a számlálós holmit szedtem ki, mert
kellett a hely.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))