[Epitesz-barkacs] szivattyú lábszelep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 14., V, 17:32:36 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Én úgy értetem, hogy a szivattyútól a tartályig menő vezetékből
> szerelné ki vagylagosan a visszacsapószelepet, ill. keringetné
> benne a vizet, hogy ne fagyhasson be.

Igen, ezt akarja tenni, és ezt mindannyian helyeseljük is.

> Ha ez a helyzet, akkor mindenképp a leürítést választanám, mert a
> keringetés leállhat és akkor fagyhalál van.

Feltéve, hogy nagyon elrontottam a számítást, mert az jött ki a másik
emilben, hogy tán egész télen át se fagyna be, ha a csövet egy 1 centis
hungarocell vonná be. :-) De még nem jöttem rá, hol van elrontva, érzésre
valami komoly nagyságrendi tévedés került bele a számításba.