[Epitesz-barkacs] viz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 15., H, 07:37:59 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2008.09.15. 07:07:44 +2h-kor írta:

> 700 fok kell az abszorpcios hutoben????
> Akkor a futobetet koruli vas alkatreszek mar elenk pirosan
> izzanak.

ha van egy bunsen égőm (vagy egy akkora, mint a gázkazán gyújtólángja)
és azzal melegítem az abszorbciós hűtőszekrényt, ez a gázláng is felizzítana
pirosra egy vasszöget, de ott a forrósított vaseszköz túlsó felén
ott van a forralandó szaft.

az abszorbciósnál léteznek a gázpalackról fűthetők, és az acetiléngázos
hegesztőlánggal is lehet kávétfőzni, amíg a víz el nem fogy, addig
a hegesztőláng nem olvasztja el az aluminium kávéfőzőt sem, pedig ott
oxigénpalackból rásegítve a  3000celsius is megoldható