[Epitesz-barkacs] viz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 15., H, 08:34:13 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Ez mind igaz, csak nekem - úgy érzésre - sok az a a 700 fok, az
> elpárologtatáshoz.
> Biztos annyival is lehet, de nem biztos, hogy kell hozzá annyi.
> De mondom, nem ismerem részleteiben a működését, csak úgy érzésre
> sok.

És igazad is van. Ide kell egy konkrét teljesítmény, pl háztartási méretű
hűtőknél 100-200W között valami, és a fűtött rész közeg oldalán nem nagyon
hinném, hogy meghaladja a 100 fokot a hőmérséklet.

Aztán persze, hogy magában a fűtőtestben mekkora a hőmérséklet, az egy más
tészta. A bojler csőfűtőtestjében is valszleg izzik a kanthal vagy mi van
benne, de ennek nincs köze ahhoz, hogy a fűtőtes hőmérséklete már nem
nagyon haladja meg a 100 fokot szintén.

Vagy egy infralámpával melegítgetem a derekamat lumbágóilag, a derekam nem
fog felületében 42 foknál melegebb lenni, ettől még az infralámpában az
izzószál akár 1500 fokon is izzhat.