[Epitesz-barkacs] Klimas futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 15., H, 16:23:08 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> önálló családi házban Te  vagy a döntéshozó

Nem igazán. Ha a gázt ingyér adnák, az áramot meg aranyárban, akkor CO2
ide vagy oda, gázzal volnék kénytelen fűteni. Szóval nem a kisember dönt,
hanem az államok döntenek. A kisember a feltételek között lavírozhat.
Kevés olyan kisember van, aki szándékosan valami jóval drágábbat választ
hasonló termékek között pl környezettudatosságból. (Nemzeti érzésből annál
gyakoribb, de ez se befolyásolja számottevően a gazdaságot.)

Persze azt értem, hogy lakótelepen pl még arra sincs sokszor mód, hogy a
nyilvánvalóan olcsóbbat választhassák. A lakótelepi ember kisember a
négyzeten ebből a szempontból. :-)