[Epitesz-barkacs] Klimas futes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 15., H, 18:17:37 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.15. 16:25:07 +2h-kor írta:

> Biztos vagy benne, hogy az a kompresszor fel van forrósodva?

hát az én agytekervényeim szerint ha a 10-es cső kint olyan forró, hogy alig bírom megfogni
a forró szaftnak 10 centivel arrébbi csőszakaszban is forrónak kellene lenni

> Tényleg, már összeszerelted. Használod most? Mik a tapasztalataid?

a próbaüzem 1 óra volt, amikor a 12 literes viztartály melegedéséről
áradoztam,

holnap meg lesz a lágyvasas ampermérőm, ami nélkül "félkezű vagyok" :-)

remélem, holnap este már jobban fogom látni a helyzetet