[Epitesz-barkacs] MÉRÉS Klimas futes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 16., K, 12:33:25 CEST

vajk fekete wrote:
> a kompresszoron rajta van a tipusa. az alapjan talalhato hozza
> adatlap.
> meg altalaban a tipusban megtippelheto hogy melyik szam a cm3.

Lehet, de odáig nem szeretném lebontani a cumót (burkolatot), hogy le
tudjam olvasni a kompresszor tipusát.

De a csőrendszert se szeretném megbontani, hogy nyomásmérő(ke)t építsek
be. Nem is beszélve arról, hogy egy ilyen nyomásmérő (legalábbis a
hóbagolynál) több, mint 5ezer Ft.

> Sot, ha a kompresszor utan mersz homersekletet, abbol adodik a
> nyomas. Hiszen a nyomo oldalon az lesz a homerseklet, ami a
> forraspont.

Jó, de hogy lesz nekem ebből teljesítmény? Méghozzá a meleg oldalon
leadott. Valahogy biztos így is lehet, csak agyilag nem jutottam el idáig
még.

Viszont egy kis tápegységből és egy IC-ből meg pár filléres holmiból már
rajzoltam valamit, majd ki fogom próbálni. A mérés úgy történik majd,
ahogy írtad, lécen szerelve autóból szélcsendes időben kidugni az ablakon.
:-)

Számomra a projekt legnagyobb akadálya az, hogy szorozni, osztani, kivonni
kell. Ezt egyszerűen pedig csak procival lehet megcsinálni. Na ez a
bökkenő, ehhez kell segítség. De valszleg meg is lesz.

Vannak még forgalomban furatszerelt procik? :-) (A klímákban ilyen van,
valami huszonlábú állatka lehet.)