[Epitesz-barkacs] MÉRÉS Klimas futes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 16., K, 20:58:31 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.16. 12:12:42 +2h-kor írta:

> Hááát, ezek a legnehezebben megvalósítható dolgok lennének nekem. Ja, és
> semmit nem tudok a kompresszorról, lökettérfogat, még a fordulatszámot se

a nete barangolva olvastam:

szóval az R134 -hez készített kompresszor (állítólag) nagyobb lökettérfogatú
az R407 ehhez képest kisebb, az R410 meg a legkisebb egy ugyanakkora
motorteljesítményhez készítve

emiatt egy R410-re méretezett kompresszort R407-tel töltenék fel, akkor állítólag
kisebb teljesítmény adódna