[Epitesz-barkacs] mérőellenállás kompresszor elé

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 16., K, 21:31:46 CEST

Kósa Tibor  <ha1us at t-online.hu> 2008.09.09. 20:39:27 +2h-kor írta:
> Szívesen megajándékozlak egy Ganz gyártmányú, 96LA típusú lágyvasas
> táblaműszerrel, ami 5 A-es (10 A végkitérés). Jól jön az a ház körül máskor
> is :-)
> Én Győrben vagyok.
> Kósa Tibi

a mai napon megkaptam Tibi ajándékát, meg egy voltmérő táblaműszert is :-)
ezuton is köszi

a műszer alján levő "piktogramok" közül próbálom értelmezni

tekercs egy vasmaggal = lágyvasas tekercs

~  = váltóáramra

1,5 = gondolom a %-os pontosság

egy pentagon rajz közepén egy 2-es =  na ez mi a fene?

ha itt  egy T alak fordítva =  álló helyzetben szerelendő

ha itt  egy "fekvő" V alak 45fok felirattal = gondolom 45fokos szögben szerelni
javítsatok ki, ha rosszul értelmezném