[Epitesz-barkacs] levegő-cső hőcserélő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 17., Sze, 13:44:05 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a neten nem nagyon találtam (vagy csak rossz szavakat használva)
> erre vonatkozó rajzokat

Nna akkor kreálok egyet. Én is a neten találtam pedig, de gőzöm sincs,
hol. Csak megtetszett az elv.

Itt csak 2 hőcsövet rajzoltam, de lehet az több is, tehát áramlás irányban
is, nem csak egy síkban. Valamint vizszintesen rajzoltam, lehet, hogy
függőlegesen kellett volna, és alul kéne, hogy a meleg oldal legyen. A
csövekben lehet akár víz is.

Nem rajzoltam vízelvezető akármit sem, de a lényeg asszem látszik. Pont
olyan kéne legyen, mint bármilyen klímában, autó hűtőben vagy efféle
bármiben van, csak a hőcső az eltérés.