[Epitesz-barkacs] levegő-cső hőcserélő

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 17., Sze, 21:43:19 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a depressziós szellőzéssel  (a kintről befelé miatt) bejön az utcáról
> az összes por, füst, égéstermékek, csatornázás nélkül a
> szippantókocsiktól a szarszag

Kompresszióssal is. :-) Hacsaknem valami tök más helyről szívott
levegővel, vagy agyonmosott és szagtalanított levegővel történik a
kompresszió létrehozása.

Jelemzően depresszióst csinálnak ipari méretekben: elszívó miatti
depresszió húza be a befúvó rendszerben a levegőt. Ezt szoktam kihasználni
ezeken a nyáron ménkű meleg helyeken: beállok egy nyitott ajtóba, és
fúvatom magam a huzattal. :-)