[Epitesz-barkacs] Pala

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Sze. 20., Szo, 11:54:39 CEST

Acs Gabor wrote:

> Mit tudtok a pala tetők veszélyességéről? Az azbesztre gondolok. Az
> Interneten nézelődve lehet látni pro és kontra véleményeket. Van, aki
> azt írja, hogy a kék és barna azbeszt veszélyes, a fehér nem annyira,
> ráadásul a pala cementtel megkötve tartalmazza. Más szerint a pala
> folyamatosan porzik, és így veszélyezteti az ottlakókat. Létezik
> erről korrekt, megbízható vizsgálat?

http://www.pala-fed.hu/index.php?modul=termeklista&me=008

Hirtelen ezt találtam.
Az itt olvasottak alapján én elvetném az egész gondolatot, jóllehet úgy
tűnik, hogy nem ártalmas a pala így kész állapotában.
Annyira nem mélyedtem bele, hogy ők forgalmazzák-e, vagy csinálnak-e új
ilyen épületeket.

(a gugliba beírtam a két szót, hogy pala és azbeszt)