[Epitesz-barkacs] M0

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 20., Szo, 15:58:53 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.09.20. 14:47:41 +2h-kor írta:

> Akkor biztos tudsz még csemegéket mesélni.

amikor a 80-as évek vége felé a volt  közlekedési és postaügyi minisztériumot
szétrobbantották, és túl sok "ejtőernyős" landolt a közúti igazgatóságok
nyakába (is) végleg otthagytam azt a szakmát

persze előtte már  82-ben az államvizsgán a diplomaterv külső (szakmai) bírálóját
simán legyalultam, :-)

> Éppenséggel ezt a fenyegetettséget nem kultiválnám, de azért azt a
> szabadosságot se bírom, amikor mindenki bármilyen indokkal bekaszthat
> bárminek.

mi is inkább a "kettő között"-et kívántuk