[Epitesz-barkacs] M0

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 20., Szo, 17:34:52 CEST

On 20 Sep 2008 at 14:49, jhidvegi wrote:

> Nemnem! Akadályozás, akadályozás és akadályozás! Pl el tudom képzelni,
> hogy pl az érdi önkormányzat akadályozta meg az arra felé vezet~N utat. De
> a XXII. kerületi önkormányzatról is el tudom képzelni. Attól függ, hogy a
> szóban forgó területekkel ki hogy tud/akar seftelni.
Nekem az jutott az eszembe közben, hogy így lehetett túladni a
Metallochemia területén. Azt telekként eladni lehetetlen lett
volna, így pedig megvette az állami autópályát építő cég.
Ha így van, akkor szép pénzügyi tranzakció volt. A régi gyár a
kincstáré volt, az eladta az építő cégnek, aki a
megrendelő állam által lehívott EU-s pénzekből és az adónkból
fizette ki neki.

üdv

szepygab