[Epitesz-barkacs] M0

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2008. Sze. 20., Szo, 18:12:58 CEST

On 20 Sep 2008 at 18:04, jhidvegi wrote:
> Én korábban úgy tudtam, hogy a metallokémia területén teljes egészében
> jókora mélységig kicserélték a talajt. Azt jobb megoldásnak találtam
> volna, ha akár további mélységekig leásnak, és az innen kitermelt
> szennyezett talajt beleépítik az autópályák alapjába, és nem azon át
> vezetik inkább.
A környéken elég nagy területen csináltak a kertekben
talajcserét. Az, meg a gyári hulladék egy része is ment az
útalapba. Így ami eddig egy helyen volt, azt most szétosztottuk
az út hosszában. Ha jól tudom, maradt egy dombocska a gyár
területén, amit nem lehetett elvinni. Ha igaz leterítették
földdel és beültették.
Itt magáról a telekről lehetett szó. Rajta a dombocskával, és az
egykori szennyezés maradványaival, aligha volt forgalomképes
ingatlan.

üdv

szepygab