[Epitesz-barkacs] szivattyú lábszelep

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Sze. 21., V, 16:32:46 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2008.09.21. 14:40:07 +2h-kor írta:

> Ha jól emlékszem, egy búvárszivattyúról volt szó, fölötte
> visszacsapó szeleppel (nem lábszeleppel).
> Szerintem, mire leérsz a szivattyúig (ha nem felhúzható) már
> mindegy, hogy kapsz-e még egy adag vizet :-)

hát ez az :-(

a búvár (ALKO) tetején egy gyári gumidarab a "talpszelep" vagy "visszacsapó"

ide egy valódi visszacsapót raktam, olyan mint a talpszelepnél használnak

ezt 14 méternyit nem szeretem visszarángatni, mert az 1 collos gumicsövet
(amit azért kellett egyenes cső helyett használni, mert a kút fedelét nem lehet
levenni, oldalról könnyen kanyargó gumicsövet kellett beüzemelnem)
32-es villanyszerelős gégecsőbe behúzva nem törik be

szóval  télre sem szoktam kiemelni.

emiatt kell megoldanom, hogy a felszín alatt 1m,(de a búvár felett 13méterrel)
kell ezt a leürítő valamilyen ketyere legyen