[Epitesz-barkacs] Pala

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Sze. 21., V, 21:22:20 CEST

Akarunk venni egy kis nyaralót, és azon a környéken ahol nézelődtünk, szinte
mindegyik házon palatető van. Annyira nem egyértelmű a sok írás erről az
Interneten, hogy nem nagyon tudom eldönteni, ez most baj, vagy nem? De azt
hiszem, ez a legtöbb nyaraló-zónaában így lehet, mivel főleg a 70-es években
parcelláztak, akkoriban volt nagy divat a hétvégi telek. Nekem meg ugye
vannak gyerekeim, meg ez az egy életem, hát nem mindegy. De jó eséllyel
akármerre megyek, ha nem a saját házamról, hát majd a szomszédéról hozza a
szél.
Bár úgy tudom, leginkább azoknál alakult ki azbeszttől a tüdőrák, akik ilyen
gyárban dolgoztak.

De az ártalmatlanítás biztos fogós kérdés. Pl. egy ilyen nyaralóházat ha
10-20 év múlva újjá akar építeni az ember, egy vagyon lesz, amiért elviszi a
konténer. Állítólag már most olyan szigorú a szabályozás, hogy még ajándékba
sem adhatom oda valaki másnak.

Az lehet jó megoldás, hogy egy síklapokból álló palatetőt le osb-zni, és
zsindelyt rá?

Gábor