[Epitesz-barkacs] Pala

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2008. Sze. 22., H, 10:44:30 CEST

szepygab at gmail.com írta:
> Szerintem a sittes konténer tartalmát senki sem fogja ellenőrizni
> azbesztre.
> Azt elhiszem, hogy nem előírásos.

Nekem innen B.földvárról a hatköbös konténert azért nem akarta elvinni
alapáron 14 rugeszért, mert látott benne pár darab törött palát és akkor
tőle is drágán veszik át a zöldfok zrt-sek Siófokon riszájklingra. 14
helyett 35-ért akarta elvinni a hat köb ,,veszélyes'' hulladékot, ami
gyakorlatilag nagyon savanyú tűlevéllel telítet termőföld volt kb 5.5
köbméter térfogatban, és a maradékot még telelomtalanítottam a ház körül
található darabosszeméttel úgymint vasrudak, betondarabok, fadarabok,
rossz talicska, ilyesmi.
--
Hofferek Attila