[Epitesz-barkacs] Pala

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2008. Sze. 22., H, 16:54:08 CEST

Na jó, de itt nem a cseréről van szó, hanem a ráépítésről. Pala+cserép+lécek
meg ami kell. Szerintem 2 tonnánál több plusz terhelést jelent az egész
háznak, alapnak, mindennek. Arról fogalmam sincs, mennyi lehet alapból az
önsúlya a háznak vagy tetőnek, lehet hogy töredéke ez a többlet teher, lehet
hogy nem.

Gábor